02 205 703 40
Menu

Reklamácie


Dátum:21.2.2019

Reklamácia

Reklamáciu vady uplatníte pomocou oznámenia o reklamácii. V ňom nesmie chýbať vaše identifikačné údaje, popis vady alebo toho, ako sa prejavuje, a informáciu o tom, ako chcete, aby sme vadu vyriešili.


K oznámeniu o reklamácii pripojte dodací list alebo číslo objednávky.


Reklamovaný tovar dobre zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu, a spolu s oznámením o reklamácii zašlite k nám.


Pre bezplatné odoslanie reklamovaného tovaru smerom k nám môžete využiť podacie miesta Zásielkovne. Obsluhe nahláste kód 93461596 a dopravu za vás uhradíme my.


V prípade využitia služieb Slovenskej pošty, zašlite reklamovaný tovar na: Astratex.sk, Šimko Peter, Jazerná 1, Košice, 04 012.

Najčastejšie otázky

Aká dlhá je záruka na váš tovar?
Na všetok tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov, ktorá začína plynúť v deň prevzatia zásielky. Ako predajca sme zodpovedný za všetky vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným, či nevhodným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Preto pri praní a čistení bielizne rešpektujte pracie symboly uvedené výrobcom na etikete.
Ako reklamáciu uplatním?
Tovar k reklamácii nám môžete bezplatne zaslať prostredníctvom Zásielkovne. Reklamovaný produkt, prosíme, dobre zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu znehodnoteniu. Do zásielky pridajte dodací list, faktúru alebo akýkoľvek iný doklad s identifikáciou vašej objednávky a popis vady. Balíček potom odneste na akékoľvek podacie miesto Zásielkovne a obsluhe nadiktujte kód 934 61 596. O priebehu vašej reklamácie vás budeme informovať. A ak vám vymenený produkt budeme posielať späť, poštovné samozrejme uhradíme my.
Kde zistím, v akej fáze sa nachádza moja reklamácia?
Vašu reklamáciu vybavíme do 30 dní od prevzatia zásielky a o jej priebehu vás budeme informovať e-mailom. Ak chcete poznať stav vašej reklamácie alebo máte pochybnosti, či k nám vaše zásielka dorazila v poriadku, kontaktujte nás, prosím, na telefónnom čísle
02 205 703 40 alebo nám napíšte e-mail na info@astratex.sk.
Moj tovar má vadu, ale už je vypratý. Môžem ho aj tak reklamovať?
Áno, môžete. Reklamácia sa vzťahuje na všetky vady, ktoré objavíte v priebehu 24-mesačné záručnej doby. Aj v takom prípade nám tovar môžete bezplatne zaslať prostredníctvom podacieho miesta Zásielkovne, ako opisujeme vyššie.